Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2017 10:48 - „прощавайте,ако е нужно.. 77 пъти по 7 “
Автор: saankia Категория: Хоби   
Прочетен: 2332 Коментари: 15 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Колко пъти да прощаваме?
Тогаз пристъпи Петър при Него и рече: „Господи, до колко пъти, ако съгреши брат ми, да му прощавам, до седем пъти ли?“ (Матей 18:21)

Казва му Христос: „Не до седем пъти, но на седемдесет места по седем“. 

"Двама приятели вървели през пустинята.По някое време те се скарали и единият ударил другия по лицето. Плесницата била болезнена, но човекът не казал и дума. Вместо това написал в пясъка: ,,Днес моят най-добър приятел ми удари плесница.” Двамата продължили да вървят и стигнали до оазис, където решили да се окъпят. Онзи, който получил плесница, започнал да се дави, но приятелят му успял да го извади. Когато се свестил, пострадалият издълбал върху камък: ,,Днес моят най-добър приятел ми спаси живота.” Тогава другият го попитал: – Когато те ударих, ти писа върху пясък, а сега върху камък. Защо? А той отговорил: – Нарани ли ни някой, най-добре да го запишем върху пясък, за да могат ветровете на прошката да го заличат. Но ако някой ни направи добро, трябва да го увековечим върху камък, за да устои на поривите на всеки вятър." източник:”Скритият дар”-  Джериес Авад

Прочети повече на: http://woman.hotnews.bg/dushevna-rabotilnitsa/pyasuk-i-kamuk.47908.html



  image



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - приемете това като моят отговор..
23.06.2017 10:56
на постинга на Хлорис за Лъжата и..безусловната Любов..
/другото е от Лукавия..

"Чули сте, че е било казано: "Око за око, зъб за зъб". А пък Аз ви казвам: Не се противете на злия човек; но, ако те плесне някой по дясната буза, обърни му и другата. На тогава, който би поискал да се съди с тебе и да ти вземе ризата, остави му и горната дреха. Който те принуди да вървиш с него една миля, иди с него две. Дай на оногова, който проси от тебе; и не се отвръщай от оногова, който ти иска на заем.Чули сте, че е било казано: "Обичай ближния си, а мрази неприятеля си". Но Аз ви казвам: Обичайте неприятелите си и молете се за тия, които ви гонят; за да бъдете чада на вашия Отец, Който е на небесата; защото Той прави слънцето Си да изгрява на злите и на добрите, и дава дъжд на праведните и на неправедните. Защото, ако обичате само ония, които обичат вас, каква награда ви се пада? Не правят ли това и бирниците? И ако поздравявате само братята си, какво особено правите? Не правят ли това и езичниците? И тъй бъдете съвършени и вие, както е съвършен вашият небесен Отец."
цитирай
2. saankia - https://youtu.be/K0Im7oHuwFo......
23.06.2017 11:36
Живота е..прошка
прошката е любов...
другото е лъжа и измама…
в Игрите на Аз-а...

цитирай
3. katara - и..какво от това..
23.06.2017 13:01
че щели да ни излъжат,измамят...манипулират/ аууу ..
ами..сега ?
/ никой не може да стори нищо другиму..
още по-малко пък, на един Воин..
К.К.
цитирай
4. misteriavechna - Мацкооо,
23.06.2017 13:31
какъв е тоя несвойствен тон? То, като си хубава, няма нужда да си добра. Слънцето ли те напече, диетата ли те обърка? Рекох ти не спирай водата, увеличи другото ,;) Кой ли пък, ако те цапардоса, ще му речеш, давай пак, зарежи тая глупост. Зашлевят ли те, после трябва да ти ближат дупето за извинение, това е любов ;;;;))))
цитирай
5. milady - ами, нямат край моите ..изпитания, Дай ми още, Божееее/ дето вика кукуКушелья
23.06.2017 13:31
кажете, как да му простиш..на такова..човече..

- Много се лютат те на това. Даже оня ден за първи път получих коментар-уведомление, от една, дето съм я нарекъл курва - ЩЯЛА “ДА МЕ СЪДИ ДО ДУПКА”. Преместих си го в другия крачол. Аз цитирам нейни постинги! И на всичкото отгоре тази, представяща се за все още млада мераклийка, че и “8 в 1”, е анонимна. Някояси “аз съм Юлия”. Нали, за да я конституира като страна, Съдът ще пита първо: Коя е тази “Юлия?”

бай добронамерен/ име .Христо Рашев/инженер, София, 69 г..
а мен ме знаете..наизуст...
нали
цитирай
6. saankia - миси ,бъг в системата/ систъм админа излезе в отпуск/ ха ха
23.06.2017 13:39
какъв е тоя несвойствен тон? То, като си хубава, няма нужда да си добра. Слънцето ли те напече, диетата ли те обърка? Рекох ти не спирай водата, увеличи другото ,;) Кой ли пък, ако те цапардоса, ще му речеш, давай пак, зарежи тая глупост. Зашлевят ли те, после трябва да ти ближат дупето за извинение, това е любов ;;;;))))

комент за Чудо и приказ, мила моя...
ами то ,Всичко е Любов..
и 69, също...
:PPP
цитирай
7. misteriavechna - Ох,
23.06.2017 14:08
много съм тъпа, сега се сетих, че ти переш шамарите тук, и това е подсещане да се подготвят и другите бузи:)
https://youtu/JGwWNGJdvx8
цитирай
8. milady - мистери4нааа..ама си..пУтеса от класа..
23.06.2017 15:12
изнамерих те като рядък..даймънд тукЪ :))
а, кога ще имаме Открит урок, мила..
dance, dance.....
отивам аз на пляяж, превода..довечера..

Dancing Queen-ABBA
https://youtu/xFrGuyw1V8s
цитирай
9. misteriavechna - Има ли, кой да те маже с кремче,
23.06.2017 21:32
да не се препечеш, кат си рекла даймъндс, айде...
https://youtu/lWA2pjMjpBs
цитирай
10. saankia - мързи ме за превода /..www.standartnews.com › Музика
23.06.2017 21:39
но пък..Агнета Фелтског има хубав...хъм..профил...
ето, това е готино, да се прочете ...
многоо , многоо любими..то я ясноо

"Може би не във всеки дом в Швеция има Библия, но със сигурност във всеки ще намерите поне един албум на АББА", пише New musical express.

Журналистът кинаджия Георги Тошев написа книга за великата група
Копирано от standartnews
цитирай
11. misteriavechna - Така си е,
23.06.2017 21:45
велики са, аз нямам нужда от превод, мързелувай си>^^<
цитирай
12. saankia - шоколадкее,...нямашее, мила...
23.06.2017 21:47
misteriavechna написа:
да не се препечеш, кат си рекла даймъндс, айде...
https://youtu/lWA2pjMjpBs



аз съм на Евиния , а там люта конкуренция..
..злобни кифли, и гледат лошо...
споко..аз 2 часа се свъртам..
повече..не мога..

миси за музичката, ето от мен Куин

https://youtu/0p_1QSUsbsM
цитирай
13. misteriavechna - Ами душко,
23.06.2017 22:12
ко са мъчиш с тия Еви, бегай на Адамовия, ше им шпрехаш доич, че не ги разбираш, знаеш ли как ще ти се радват ;))
Много маджик ми стана с краличките, айде сега един Адам
https://youtu/loWVzvjZrRA
цитирай
14. zimna - Ох, мила
24.06.2017 09:56
Опитвам се да прощавам, но уви, някой път не ми издържат нервите и ставам зла.
цитирай
15. saankia - ;))))
24.06.2017 11:20
zimna написа:
Опитвам се да прощавам, но уви, някой път не ми издържат нервите и ставам зла.


ее да де, и аз така..
по скоро..хаплива..
чак пък зла..
трудна работа, мила.
знам..но ,съдба, карма
му викат на това..
/ изв ,изби ме на рима..
поздрав летен , сърдечен
една юлия
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankia
Категория: Хоби
Прочетен: 160847
Постинги: 58
Коментари: 549
Гласове: 437
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031