Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2017 12:00 - „златното момче“ и Марс ..
Автор: saankia Категория: Хоби   
Прочетен: 3165 Коментари: 8 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   
         image Илън Мъск мечтае от името на човечеството
 Мисля, че има твърде много умни хора, които се посвещават на финансите, правото и интернет.

Това е част от причината да не се случват чак толкова иновации.

  Науката може да вдъхновява, но рядко чисто теоретичната ѝ страна може да постигне това, което първото кацане на Луната успя. Не е случайно, че една от надпреварите в Студената война бе именно към Космоса – защото технологичните постижения имат магически ореол около себе си, те могат да впрягат мислите на цели нации и да дават мотивация за развитие не по-лоша от религиите и идеологиите, които най-често са насочени към безмислени, или
направо зловредни  за човечеството дейности.
 

Основателят и ръководител на частната космическа компания SpaceX публикува плана за колонизацията на Марс. Богатият на графики и таблици материал показва, как да се намали цената на полетите до Червената планета, а човекът да стане планетарен вид.

New Space публикува статията на темата, базирана на презентацията на Илън Мъск по време на международната аерокосмическа конференция, състояла се през месец септември миналата година, допълнена с вижданията на Мъск относно ключовите технологии, които ще направят този полет възможен още през 2020 година.

Според Мъск, човечеството е заплашено от измиране на Земята и е необходимо навреме да се готвим за усвояването на далечния космос и превръщането на човека в планетарен вид. Някога Марс е приличал на нашата планета и все още е богат на ресурси. Гравитацията, атмосферата и слънчевата светлина са в пределите на разумното и е достатъчно леконагряване на планетата, за да се създадат благоприятни условия за живот

Колонизацията на Марс трябва да стане естествен етап в развитието на човечеството, но преди това трябва да бъде намалена цената на полетите. Днешните технологии позволяват полет до Марс при цена $10 милиарда, която трябва да бъде намалена до $200 000.

За постигането на тази цел е необходимо създаването на транспорт с многократно използване за далечните полети. SpaceX вече работи върху тази задача и в началото на юни вече повторно използва космическия кораб Dragon.

Мъск обяви, че корабът Dragon ще бъде изпратен на Марс след две години, а през 2020 година SpaceX ще осъществи още една мисия с участието на Dragon. Пилотираният полет до Марс трябва да се осъществи през 2020-те години.



Вижте повече: https://www.kaldata.com/it-%d0%bd%d0%be%d0%b2%d0%b8%d0%bd%d0%b8/%d0%b8%d0%bb%d1%8a%d0%bd-%d0%bc%d1%8a%d1%81%d0%ba-%d0%bf%d1%83%d0%b1%d0%bb%d0%b8%d0%ba%d1%83%d0%b2%d0%b0-%d0%bf%d0%bb%d0%b0%d0%bd%d0%b0-%d0%b7%d0%b0-%d1%83%d1%81%d0%b2%d0%be%d1%8f%d0%b2%d0%b0%d0%bd-250790.html


Илън Мъск мечтае от името на човечеството | Книголандия knigolandia.info/book.../elon-musk-tesla-spacex-and-the-quest-for-a-fantastic-future/



Гласувай:
5



1. saankia - аз не съм чела книгата, ако ме питате, но ще я чета сега „ отпуската..
18.06.2017 12:04
Първо, нека сме наясно, че няма по-голяма мотивация от това някой да ти каже „Ти си луд, чу’ек, т’ва не може да стане!“. Второ, като Стив Джобс няма да има втори, но това не означава, че няма да има поне толкова големи визионери. Сега, след като поставихме основите на уравнението, да продължим напред с решаването на задачата – разширяване на границите на света. За тази цел ще използваме и „пищов“ – биографичната книга на Ашли Ванс „Илън Мъск: PayPal, Tesla, SpaceX и походът към невероятното бъдеще“ (изд. „Кръгозор“).
Elon Musk е име, което много хора допреди няколко месеца така и не бяха чували, а милиони други ще пишат с правописни грешки още години. Илън обаче е като самоделна предприемаческа бомба, избухваща през няколко години, за да разбие (но в смисъл на disrupt) даден пазар, да спечели няколкостотин милиона и да се премести на друг терен, където отново да „избухне“ по същия начин. „Самоделна“ обаче не означава „самоцелна“ – всичко започва с една голяма мечта, продължава с адски много труд, тотално изцеждане на всички възможни ресурси, пропускане на всички срокове и скарване с всички възможни партньори, докато крайният резултат не бъде постигнат в цялата му зрелищна невероятност.
цитирай
2. milady - azcheta.com › Рецензии
18.06.2017 12:06
аз започнах ..оттук..
цитирай
3. starforlife - Минавам през вкъщи да хапна,
18.06.2017 12:17
и виждам един готин постинг, достоен за "първа" (Не, няма да го кача естествено. И не защото е твой. А защото кретен недоклатен като види коментара ми - и ще го направи.)
Мъск е може би най-големият ми кумир в момента.
По размах на мисълта може да се сравни единствено с Джобс.
Той е и един от най-умните хора на планетата, а по предприемчивост - е най-.
Прочети биографичната му книга (мога да ти я заема) - ще си очарована (предполагам).
А сега ще напиша нещо любопитно, което не го има много-много като факт:
До момента, има три опита за покушение спрямо Мъск от страна на Раша (за КГБ иде реч).
Защо ли?
Защото преди около 2 години, Мъск демонстрира пред американското правителство, че може да произвежда двигатели за совалките, в почти 10 пъти по-евтин вариант от настоящите.
А защо това е~бе Русия ли?
Защото... колкото и невероятно да Ви звучи - настоящите са по руска технология.

Та те така.
цитирай
4. milady - даа, гоше, когато ме ядосат в полунощ..
18.06.2017 12:33
сядам и започвам, да чета, както винаги
досега в моя..дълъг и мъдър живот..
изпълнен с безкрайни...глупотевини и рискове..
аз го харесвам повече от Стив Джобс/ има силна магична Харизма..и още други луди качества..
айде, мерси ти, много си галантен ,
заради Неделята ли е?
цитирай
5. starforlife - Муцунка, СООООРИ!
18.06.2017 15:35
Бях обещал от 15:00 на всеки кръгъл час да ти връщам по един профил, но изникна нещо много сериозно и не успях.
Затова сега, в 15:30 - ти връщам два: loverka и laverka
Паролата отново не зная коя е и не ми дреме, но се връща към първоначалната ти.
В 16:00 обещавам да успея и да си изпълня обещанието.
Дори, за да видиш, че съм пич (и карам "Москвич") - пак ще ти върна два.
Кажи кои.

А за галантността... Ами НЕ! Нито го смятам за галантност - нито пък е продиктувано от вчера. Казах ти - за действията си вчера не съжалявам и не се извинявам - само за кръвното.
Дори с този си коментар ме "зарадва" - ако ги имаше на разположение тъпите блогбегейски профили - сигурно нямаше да се зачетеш за Мъск.
Та те така - чакам два профила за 16:00 и при все, че още съм в движение - от смартфона ще ги вкарам отново в релси.

ж
цитирай
6. saankia - не, Благодаря, не са ми нужни..
18.06.2017 15:49
тези 3 устройват долу горе моята луда Душа..
katara, Saankia и milady
благодаря!
никога не съм имала кръвно, споко..
аз, Рака победих...
не ме разсмивай отновооо, жоркааа..
айде, поздрави ..младите мъже там..
дай една фотка, да видя малкият Монката, моят Любимец..
цитирай
7. starforlife - Те нека не са ти нужни (евала за това ти изказване всъщност), но аз съм длъжен да ти ги върна!
18.06.2017 16:04
ОК, щом не казваш - избрах saanki и saankii
Същото "правило" за паролата важи и за тях. Дано си я знаеш всъщност коя ти е, баси...

ПС: В момента не мога да дам снимка на Симеон, защото на този ми нов телефон нямам, мамка му - пропуск!
Но така или иначе май постинга си ще го довършвам утре - ще кача една, за да я използвам по темата.
Казвал съм тук, "Малкият" е вече с 4 пръста по-висок от мен и носи 46-ти номер обувки.
Един ден като го чаках от училище да излезе, за да ходим някъде - и той излиза подмишил по един съученик като дини под двете си мишници.
И някак си... все едно той 3-токурсник, а те - 4-токласници - такова съотношение в телата.
Ще се убедиш утре. При все, че в момента се е поставил на яка диета и е свалил вече 15 кг.

Та те така...
цитирай
8. starforlife - Ю, извини ме, но след 16 часа нещата...
18.06.2017 22:01
Както и да е - сега влизам вкъщи и...
radkapiratka
tikvo4
smexy
ednalady
marmalady
mara886
Това мисля, че бяха всички останали, но утре ще проверя внимателно.
Същото "условие" - върнати към положението им преди вчера около 21:15 часа, когато...
Когато да, проявих селски тъп кретенизъм, но ако в това ми действие не съзираш нещо коренно различно - то няма смисъл да се "оправдавам".
Сега...
Не те заплашвам наистина...
Но молбата ми е да не преминаваш границата, за която ти писах.
ОК - кретеней на мой гръб както ти скимне - не ми влияе, но нека не набъркваме дори с буквичка тази, за която те помолих да не го правим.
В противен случай си запазвам както казах "правото" да съм селянин от класа и да показвам... хайтехнологична класа - хах.

Всичко най- и подобни постинги винаги ще адмирирам и то без ни най-малка доза лицемерие.

ж

https://www.youtube.com/watch?v=o366nVZSqfA
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankia
Категория: Хоби
Прочетен: 160754
Постинги: 58
Коментари: 549
Гласове: 437
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031