Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2017 08:00 - комун-Aнално нахално.
Автор: saankia Категория: Хоби   
Прочетен: 994 Коментари: 3 Гласове:
7

Последна промяна: 15.06.2017 08:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
   image

    Give me 5 :) :: нямам думи. . . - Blog.bg mt46.blog.bg/tq-i-toi/2017/06/09/niamam-dumi.1550825
  1.  
 

Дебели  глави

 

от къде тръгнах, та докъде я докарах аз за  5г blog bg:)

тъй като ние сме Личности в непрестанно развитие,

налага се, да  се учим по пЪтя..
напред, докъдето стигнем..

най често на един крак, без провизии
и ориентир,без приятел..

така започна  и моят Път в блога, съвсем спонтанно,

наивно, даже откровено чалгарски /нова бях, признавам

неопитна, и доста разсеяна, и не можех да допусна, че

чак такава кал и помия се изливат тук.
Предимно политически захранена ..

ориентирана и спонсорирана..

но, сериозните  и редовни читатели  знаят това..

..сега ,няма да намесвам в този кратък  неглижиран анонс

и  поезията, която ме..разбива на пух и прах...

Разбира се, всички  сме гости  в този сайт..

и би следвало, да имаме нужната култура ,етикет,и най

вече „дебели“ глави, за да издържим на тази, според мен

безмислена тролска  Игра,
но кой да ти каже,може би има облаги.

За никого вече не е тайна, че аз не понасям лъжи и манипулации,

та затова се осмелявам ,да влезна  в битка  с такива Велики и

и  изпечени  мутр, величая, като собствениците на тази популярна социална platforma..

в БГ Интернет ареала.Така, до тук нищо..бля, бля бля

ето сега обаче ще изплюя костилката, която ме дави отдавна...

за това, че в сайта има Първа/отличена/ страница нямам против,

в крайна сметка, тук се изливат толкова  бълвочи /и путетични !!

на м 2 за 24 часа, че  е непосилно трудно, да откриеш  и прочетеш

нещо смислено , оригинално, ново и полезно / защо пък не …

Обаче,не и  не, не биде Светлина в тунела на нашето любимо блог бг

етоо ,какво наблюдаваме ние с вас/редовните дебели глави, сорри..

 

Ако сте нов/а в този сайт, няма начин ,да не ви посрещне
по-точно пресрещне една видна Червено Черна мъгла,
от някой край на Русенско, забравила си дори имената,
назовал се „касапин..многоо умно и духовито, нали?
въпросната потайна особа, има претенциите , да се
опитва да забърква някаква форма на дебати тук, лично
аз не видях нито един нормален пост за тези около 5г...
нито един авторски постинг, достоен за „ неговата “ енциклопедична широка култура /ала „ла Русел !!!?
същият неуморен троловъд, си позволява, да диктува и
модата при сектор Поезия/ както за ветераните, така и
за ново катапултирали блог звезди/обикновено анонимни
старлетки .И след тази негова ежедневна безпардонна намеса, ето докъде я докарахме...
мълчание, модерация, помпи до Възбог, и никакви
нормални дискусии. Е, как да ви кажа, братя българи ...
заслужавате си казана, и катрана в казана...

без надежда /Юлия



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - тъй като аз нямам педерация..
15.06.2017 08:34
а, мъжовете и старлетките имат..
спокойно ,може, да ме оборите тук, на Пангара..
ще бъда добронамерена/и умерена/
обещавам...
за малко..
цитирай
2. saankia - подавам само 2 примера..
15.06.2017 08:57
кукушелья и деде борни..
вие сте..
да добавя..и тяхната
Идея за..комунизма ..
в 21 век...
цитирай
3. milady - ето пак излезнах ..правата..
15.06.2017 09:36
ни гък, ни мък..
инак, тези Другари мн. са чевръсти на П-ва
мога да добавя още няколко от „кръга “ пЪрдяторски..
които за мен са един особен вид..френетични фанатици..
моето отношение е ..абсолютно аполитично..
Идеята ми е ..друга..
знам, че се досещате..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankia
Категория: Хоби
Прочетен: 161409
Постинги: 58
Коментари: 549
Гласове: 437
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930